Sinds 17 juli 2009 plaatsten 239 enthousiaste leden (met 207 webshops) 70 blog-posts, 39 tips, 31 boeken, 35 evenementen, 78 forumonderwerpen en 1004 reacties...

Onderwerp op het forum bekijken

Je bekijkt een onderwerp op het forum. Dat betekent dat iemand benieuwd is naar je mening of je hulp nodig heeft. Schroom niet, en meng je in de discussie!

Danielle

Betaald adverteren

Hoi,

Zetten jullie ook banners op site waar je dan voor moet betalen? En loont dit?
Ik zit te denken om op een veel bezochte site te gaan adverteren. Voor een maand ben ik dan 50 euro kwijt. Die site heeft meer dan 3000 bezoekers per dag.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Gr. Danielle

Trefwoorden: banners, adverteren, hits

Danielle 06-11-2009 319 2 0

Reacties (2)

• Lidia Hoi Danielle,

Ik geloof dat veel website bezoekers "bannerblind" zijn geworden, en dus niet meer klikken op banners. Ik doe het zelf ook nooit.
    Toch is een site met 3000 (unieke?) bezoekers op een dag een leuke verzameling, als die mensen in jouw doelgroep zitten. En dan is 50 euro niet zo heel veel. Ligt eraan hoe groot je banner is, en hoe duidelijk hij in het oog springt.
    Lidia (Kiddiegift) 16-11-2009 0
  • Danielle Bij mij ligt het er een beetje aan wat voor banners het zijn. Ze moeten wel mijn interesse weken. Als ik op een site over tuinieren zit en ik zie een leuke banner met tuinartikelen dan klik ik daar wel op.
    Daarbij is het op dit moment wel de trend om met banners niet voor doorklikken maar voor naamsbekendheid te gaan. Hoe meer men je banner ziet hoe meer je naam blijft hangen. Naamsbekendheid blijft toch een moeilijk iets voor de wat kleinere ondernemer met een laag budget.
    Danielle (www.kidskamer.nl) 16-11-2009 0

Reageer

Reageren is niet langer mogelijk.