Sinds 17 juli 2009 plaatsten 239 enthousiaste leden (met 207 webshops) 70 blog-posts, 39 tips, 31 boeken, 35 evenementen, 78 forumonderwerpen en 1004 reacties...

Onderwerp op het forum bekijken

Je bekijkt een onderwerp op het forum. Dat betekent dat iemand benieuwd is naar je mening of je hulp nodig heeft. Schroom niet, en meng je in de discussie!

Diana

Niet ruilen uitverkoop -sale ?

Ik vroeg me eigenlijk af , mag je als je bv een actie hebt of opruiming er bijzetten
Bv
Uitverkoop- of afgeprijste artikelen kunnen niet worden geruild of teruggebracht.
Geld dan ook hier de 7 dagen op zicht
Voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 7 dagen. De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 7 dagen de artikelen zonder toelichting in originele verpakking kan retourneren.

Als je bv de uitverkoop in je Algemene voorwaarden plaats.
Wie o wie?

Trefwoorden: uitverkoop, algemene voorwaarden, ruilen, 7dagen op zicht, sale, actie,

Diana 05-11-2009 468 1 0

Reacties (1)

• Lidia Nee, de wet is ervoor, zodat mensen niet onverwacht de kleur vinden tegenvallen, of de afmetingen zijn niet helemaal goed, en dan zitten ze ermee opgescheept. Juist kopen op afstand gaat wel eens mis, al is het maar door een verkeerde inschatting van de klant zelf. Bij een echte winkel kunnen mensen het voorwerp of kledingstuk vasthouden en passen, en kunnen ze een beter beeld vormen.

Om die reden lijkt het me niet juist om tijdens een uitverkoop die regel ineens te laten vervallen. En ik kan me niet voorstellen dat het mag.
    Lidia (Kiddiegift) 06-11-2009 0

Reageer

Reageren is niet langer mogelijk.