Sinds 17 juli 2009 plaatsten 239 enthousiaste leden (met 207 webshops) 70 blog-posts, 39 tips, 31 boeken, 35 evenementen, 78 forumonderwerpen en 1004 reacties...

Onderwerp op het forum bekijken

Je bekijkt een onderwerp op het forum. Dat betekent dat iemand benieuwd is naar je mening of je hulp nodig heeft. Schroom niet, en meng je in de discussie!

Kinderkleding

Kinderkleding online of offline?

Ik vroeg me af hoe uw mening is... koopt u kinderkleding online of gaat ie liever naar een winkel in de buurt?

http://www.stoerenschattig.nl

Trefwoorden: kinderkleding online

Kinderkleding 23-11-2009 375 5 0

Reacties (5)

• Diana Hoi,

Mooi webshop heb je !
    Wij kopen 85 % online.
    lekker makkelijk

groetjes Diana
    Diana (Babykoffer) 25-11-2009 0
  • Lidia Bijna alles online. Vooral voor kinderen, want die hebben een redelijk uniforme maat, en is er weinig sprake van "te groot vallen" of te klein vallen.

Laatst overigens ook schoentjes online gekocht, maar dat doe ik niet meer. De schoenen vielen veel te wijd, wat ik in winkel wel had kunnen zien als mijn dochter ze dan zou aanpassen. Dan had ik ze niet gekocht.

Dus kleertjes altijd online, (heel soms Hema, al kan dat voortaan ook online) en schoenen dus nooit meer. Of het moeten van die leren slofjes zijn, daar kan niks fout aan gaan.
    Lidia (Kiddiegift) 26-11-2009 0
  • Beste Diana,

Dank j wel voor het compliment. Wij doen onze uiterste best om elke klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en ik denk dat we daar goed in slagen. Anders konden we natuurlijk ook niet jarenlang kinderkleding online verkopen.
    GastKinderkleding (Gast) 30-11-2009 0
  • Kinderkleding Beste Lidia,

Jammer dat de schoentjes te wijd vielen die je online gekocht had. Onze kinderkleding webshop heeft een ruimhartige ruilgarantie, had jij die niet waar jij kocht?
    Kinderkleding (http://www.stoerenschattig.nl) 30-11-2009 0
  • Lidia Nou, het is vooral eigen luiigheid, want ik had ze bij Wehkamp gekocht, en die hebben toch ook een heel goede ruilmethode. Maar serieus... als ik eenmaal iets heb gekocht is voor mij de kous af... moet er niet nog een heel gedoe achteraan komen. Mijn eigen schuld dus, maar bij het kopen in een winkel hoef ik niet te ruilen, want dan zitten ze meteen goed. Dat vind ik fijner dan moeten ruilen.
    Lidia (Kiddiegift) 01-12-2009 0

Reageer

Reageren is niet langer mogelijk.